fredag 15 november 2013

Julkort

 Julkort eller kort överhuvudtaget
har jag inte gjort många i mitt vuxna liv.
Kan det bero på att jag känner mig något
vilsen bland scrapbook hyllorna i butiken, finns
oändligt mycket fint att välja på. Material och stämplar
hit och dit. Det blir liksom svårt att både välja
och se vad man behöver när man inte riktigt
vet vad man vill göra. De som verkligen är
duktiga på korttillverkning beundrar jag för både
proffsighet och fantasi. 
Nu har jag fått tillfälle att testa på att 
göra julkort. Och det var en rolig erfarenhet.

Jag har lååång väg att gå om 
man ska fortsätta med korttillverkning...
kan hända att jag inte är lika vilsen eller överväldigad
av materialutbudet som finns i scrapbooks avdelningen
nästa gång jag hamnar i pysselmaterials världen :-)


Trevlig helg!

Inga kommentarer: